Followers

Tuesday, April 19, 2011

Update!

Assalamualaikum wbt..

Last post 19 Januari. Hari ni 20 April. Waah, lama tu!
 
Pagi ni, lepas menyiapkan keperluan  suami untuk pergi bekerja, tiba-tiba dtg mood utk menulis. Niat utk membersihkan sawang-sawang yg telah lama menghiasi laman blog ini.

Jarak masa yang agak lama tidak mengupdate blog sebenarnya kerana memberi laluan kepada exam final dan sibuk menguruskan persiapan rumah baru. Ditambah di saat saya mengandung ni kerap kali keletihan. Justeru, saya x punya byk mood utk menulis.

Alhamdulillah, kira-kira dah 2 minggu lebih saya dan suami telah pun menetap di bumi Gombak ini. Syukur pada Allah kerana tempoh PJJ (perkahwinan jarak jauh) kami telah pun tamat. Tak dijangka, namun mungkin berkat anak dalam kandungan yang telah menyatukan kami.

Mungkin ini aja dulu. InsyaAllah lain hari sy update lagi. :)

7 comments:

khadamgerakanislam.blogspot.com said...

salam..rupanya ustaz juzaili dah duk menetap dekat gombak..laa ni pnsyarah dkt IPTIP's guaner?? ust dah behenti ke or cuti tnpa gaji??

Kembara Sufi said...

Ibnu Selanjur: Dah berhenti di IPTIPs, dah mula kerja baru di kolej di Gombak

khadamgerakanislam.blogspot.com said...

owh yeker.. patut ler..sampaikan salam ana dkt ustaz..rindu dkt ustaz..lama sgt xjmpa.. last jmpa time tamrin pmuda.. huhu

Kembara Sufi said...

khair, insyaAllah ana sampaikan

Zaujatan Solihatan said...

Salam`alaik..sufi..Alhamdulillah..PJJenti dah tamat..Ana mohon doakan jg buat kehidupan PJJ ana..Semoga Allah berkati kehidupan kami walaupun berjauhan..amen..byk lagi ; jam,hari,bulan bahkan ada setahun lebih lagi akan PJJ..ALLAH ALLAH! Doakan kami ye Sufi..BARAKALLAHU FIKI ^^ wallahu`alam.

Kembara Sufi said...

Syafiqah: PJJ bukan satu bebanan, tapi satu latihan dari Allah. Untung sebenarnya bila dapat lalui semua ni, sbb terasa begitu manis bila Allah tamatkan PJJ ni. InsyaAllah, ada rahmat di sebalik perjalanan kehidupan ni. :)

Zaujatan Solihatan said...

Sufi :
Alhamdulillah..aiwah..terlalu besar hikmahnya untung dihitung..Latihan, Imtihan dari ALLAH S.W.T. agar diri ini bisa kuat juga tatkala seruan jihad buat suami apabila hidup bersama nanti. Serta lebih saling menghargai apabila dapat hidup bersama kelak..insyaALLAH.Amen..

Baiti Jannati

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Marwan Majdi

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails